Med Standard Distribute får du og dine kolleger elektronisk adgang til alle standarder i ét system.
Standard Distribute er et onlinebibliotek, hvor alle virksomhedens standarder gemmes centralt og kan søges frem efter individuelt behov. Men Standard Distribute giver ikke bare mulighed for at søge i virksomhedens eget elektroniske bibliotek, du får også automatisk adgang til at søge blandt samtlige danske standarder. Og finder du en standard, der ikke er i virksomhedens samling, kan du via systemet købe den og få den leveret med det samme.
Med en licensaftale på Standard Distribute får du et onlinesystem, som er fælles for hele virksomheden, og du opnår dermed
- sikkerhed for, at vigtige dokumenter altid er gældende og tilgængelige
- tidsbesparelser på administration
- effektivt samarbejde på tværs af afdelinger og landegrænser.
I videoen nedenfor kan du se, hvad Standard Distribute er for noget.
Med Standard Distribute får du:
- Elektronisk adgang til dokumenter i fuld længde
- Automatisk besked om nye standarder, tillæg og rettelsesblade
- Webshop-funktion
- Fuldtekst søgning
- Mappestruktur
- Mulighed for at tilføje egne noter til afsnit i standarden
- Mulighed for at tilføj egne dokumenter
- Dansk- og engelsksproget version af systemet
- Mulighed for at få adgang til udenlandske standarder - læs mere
- Overvågning af standarder, så du altid holdes ajour med de nyeste udgaver og de seneste tillæg